دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

میخوام برم...

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

می خوام برم ونیز
پیدا کنم یه میز
خیلی تر و تمیز
با یه چاقوی تیز
روش بنویسم یه ریز
دوستت دارم عزیز!

مطالب عاشقانه کوتاه,مطالب عاشقانه,جدیدترین مطالب عاشقانه

زندگی یعنی
همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
دخترمهتاب ...

نظرات  (۱۳)

خوشبحالش
پاسخ:

خوشاب حالش

بعله...

عجبااا
شما همونیکه اینجا توی ایرانم روی درختا یادگاری مینویسی دوستت دارم؟ :دی
پاسخ:

نه ماازاین کارا بلد نیستیم

سپااااس

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۶ رفیق خاموش
به به :)
پاسخ:
^.^
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۶ توحید عالی نژاد
زندگی یعنی
همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم...شاعرانه

پاسخ:
بعله...
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۶ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
واقعن:"(
پاسخ:
چرا ناراحت؟؟
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۴ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
منم باهات میام ^_^
پاسخ:
باشه دوتایی میریم^ -^
کوفتش شه
پاسخ:

چرا؟

لایقشه

خیلیییی دوسش داری آخه
پاسخ:

اره خیییییییییلی

^ - ^

:(((((((((((((((((((((((
پاسخ:

چراااااااااا؟؟؟؟

چطوووری اجی؟؟؟؟

^ - ^

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۶ محمد دهقانی
زندگی یعنی همین که تو باشی و من
واقعا جملات زیبایی به کار می برید
امیدوارم زندگیتون همیشه اینگونه باشه
پاسخ:

انشالله...

ممنونم از حضورتوون

ناراحت شدم:(((
دلم واسه خودم سوخت
پاسخ:
ابجی این حرفارو نزن ناراحت میشم
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۲۸ سیّد محمّد جعاوله
دوست دارم برم تو لبنان زیبا این جمله رو بنویسم
لذت بردم متشکرم.
پاسخ:
حالا جرا لبنان👍
توهمین ایران بنویسین
خخخخخخ
۱۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۱ real psychic readings
این اولین بار نیست که من به دیدن این وبسایت بروید، من مرور می کنم
این سایت دایلی دارد و حقایق خوب را از اینجا دریافت می کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.