دخترمهتاب

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۶ دی ۹۶، ۲۳:۱۱ - محسن رحمانی
    :)
  • ۳۰ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۹ - ramin pazoki
    لایک
  • ۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۷ - محمد محمدیان
    سلااام
پیوندها

دلم جمکران داره....

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

امروز پنجشنبه است...


دلم هوای جمکران داره...


اما...


من کجا و.... 


بی تو ای صاحب زمان(عج)...


بی قرارم هر زمان...بی قرارم آقا...بی قرار.... 


                                  امشب تمام شعر من در ناله هایم سوخته


                                  یک بغض کهنه آتشی در سینه ام افروخته


                                  شوق دیدار مَهی پنهان و غائـــب از نظر...


                                  چشمان خونـــبار مرا بر آسمان ها دوخته


                                  تا ابد مسحور و مجنون نگاه مهدی(عج) ام


                                 راه و رســم عاشــقی را او به من آموخته


آلبوم تصاویر حضرت مهدی(عج)



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
دخترمهتاب ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.